tirsdag 3. juni 2014

Sommerlige nyheter fra Bildmålarna.

God morgen. 
Til kortet mitt i dag har jeg brukt av Bildmålarnas flotte nyheter, 
og har du ikke sett dem ennå, så ta en titt her.

Dette nydelige motivet heter Mimosa Jordgubbar, og jeg har fargelagt henne med Distress Markers.
Denne gangen kommer Bildmålarnas papirer både i små blokker, og i store 12*12" ark. Her har jeg brukt begge sider av papiret An ocean with strawberries - Flowers.

Rammene jeg har brukt er fra Spellbinders, og tekstene er fra Kort & Godt. Hjørnet i leire har jeg laget selv, og Kreativ Glede har det du trenger for å lage lekker leirepynt selv. Ta en titt her. Kreativ Glede har også de lekreste blonder, og et stort utvalg av dies. Distress tusjene jeg har brukt til fargeleggingen finner du her.




4 kommentarer:

Karen Elise sa...

Nydelig, sommerlig kort i herlige farger!
Velkommen inn i bloggen min og bli med på give away.
:) Karen Elise

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne....
Jeg sier det til deg og jeg.....nye stempler igjen... det er jammen ikke lett å henge med i svingene til Bildmålarne.. Og de nye er jo som de fleste....fantastisk flotte....
Herlige farger og nydelige papirer..

Klem fra Kaia

Unknown sa...

Hi Mariannes, such a pretty card and as always, your coloring technique never fails to amazed me. Thanks for sharing.
Chang Alison

Torills Papirverden sa...

Delikat og nydelig fargelagt. Du er sååååå flink :-)