søndag 31. mars 2013

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Jeg håper dere alle har en flott påske. Hos Sketchy Colors har vi ikke tatt påskeferie, også denne søndagen er vi klar med en ny utfordring. Det er en fargeutfordring som står for tur, og fargene vi vil se denne gangen er Mint/Blå/Gul/Hvit. Hiv dere med, for dette er siste sjanse til å vinne premie fra vår flotte mars sponsor North Star Stamps.

Jeg synes stående påskeegg er så fine, og på Skitreffet var jeg så heldig å få et sånt egg av snille Trine. Nå har jeg dekorert egget med ukas utfordringsfarger, og her er resultatet.




6 kommentarer:

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Stunning Marianne just stunning.
Happy Easter to you. Hugs Sheila.x

Lorraine sa...

Beautiful. So well put together.

Anne-Eddie sa...

Nydelig påskeegg! Vakker pynt!! Jeg prøvde å lage et stående med mengder av lim og papir, men mislykkes da jeg skulle dele det i to!! Så- det er vel best å satse på et ferdig stående egg!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Mojca sa...

oh waw the embellishment is just gorgeous!hugs! Mojca

Lillians Blogg sa...

100 % NYDELIG. KLEM