onsdag 7. november 2012

Julegaver med dekaler fra Kreativ Glede.

Jeg har laget to nye krukker med dekaler fra Kreativ Glede. Denne gangen har jeg brukt en annen type dekaler,Lazertrain, som ikke er gjennomsiktig, men gir en silkematt overflate. Om du lakker denne vil etter bruksanvisningen det hvite bli blankt, men det har jeg ikke testet ennå. Jeg har ennå masse uprøvd med dekalene fra Kreativ Glede, mulighetene er uendelige og det er såååå morro!!! 


Er ikke dette en koselig liten julegave? 
Til telysholderen har jeg brukt den ordinære blanke/gjennomsiktige dekalen.


...og en lysholder til...
Til bunnen har jeg stanset ut en sirkel i kraftig kartong, dekket den med mønsterpapir, og pyntet med blonde, perler og roser.


10 kommentarer:

RoseSommer sa...

Dette ble veldig fint! Jeg ville iallefall blitt veldig glad for å få en av disse til jul.

Anonym sa...

Lovely Marianne. So pretty. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

Waw such sweet gifts and so elegant. hugs! mojca

Siv Eilertsen sa...

Hei Marianne. Skal si disse krukkene ble flotte. Dette må prøves.....ellers så lurer jeg på om du kan fortelle meg hvor du har fått fatt i de blanke lysglassene. Jeg kjøpte på Rena 1000 før, men de er sluttet med de. Så herxsitter jeg ned masse lys og ingen glass. Please hjelp.

Siv Eilertsen sa...

Litt skrivefeil her. Mente Rema 1000.

Riet sa...

So beautiful.

Hugs Riet.xx

Anne-Eddie sa...

Knallflotte gaver!!
Nydelige motiver på alle sammen!
Klem fra Anne-Eddie :)

Anonym sa...

Kan du få bedre julegave! Helt nydelig!

Anne - Elin sa...

Så flott Marianne.
Jeg måtte jo bare bestille meg slike dekaler ( som jeg aldri hadde hørt om før ) etter å ha sett dine nydelige produksjoner. Tusen takk for at du deler så mye flott. :-)

Mvh Anne - Elin

Lisa sa...

Jättefina!