torsdag 2. august 2012

Julekort - Pion Design

Her er et julekort jeg har laget med de nye mini arkene fra Pion Design, Waiting for Santa II - 6"*6".
Jeg har brukt de røde papirene som du finner på arkene Santa is coming og Merry Christmas, og laget et julekort med tre sider. Forsiden har jeg klippet ut som en ramme. De som kjenner meg vet at jeg er ganske så kresen på nisser, men denne synes jeg er kjempeflott. Han sprer god gammeldags julestemning lang vei:) Jeg har pyntet med diecuts av mange slag. Bokstaver, snøkrystaller, gjerde og granbar. Jeg syntes også det passet godt med noen treknapper, litt hyssing, og en flott Pion-bord.




Jeg har brukt det samme nissearket som skrivefelt inni kortet, og en flott tekst fra Kort & Godt.



7 kommentarer:

Kari sa...

Helt nydelig julekort!

Med kjæleik til livet sa...

kor fint - og så lurt å tenke på jul i august ;)

monikaklemma

Unknown sa...

Beautiful Christmas card!!
Hugs Ageeth

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott Marianne..
Som vanlig.....

Klem fra Kaia

Anonym sa...

I do love your Christmas cards Marianne. So beautiful. Hugs Sheila.x

Christina C. sa...

Oustanding creation, Marianne! Perfection....as always!

Mojca sa...

What an adorable christmas card. Lovely. hugs! Mojca