onsdag 29. august 2012

Jul på kraft med Bildmålerna

God morgen til alle:)
Jeg har tatt frem Prismaene og fargelagt litt på kraftkartong igjen, og det nydelige motivet jeg har brukt på Bildmålerna kortet mitt denne gangen heter Scarf, og du finner det i nettbutikken sammen med alle de andre nye og fantastiske julenyhetene. Papirene er fra Bildmålernas julekolleksjon Frosty Christmas, og de jeg har brukt her heter Snow Angels og Christmas Day.



Motiv tekst og noen stjerner er festet med 3D puter.




Her får du en nærmere titt på denne søte julejenta:)

Det flotte papiret Christmas Day har jeg også brukt inni kortet, og teksten er fra Kort&Godt.



7 kommentarer:

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
La tua Jul card e' bellissima e pitturata in modo perfetto...
a presto Ada

Gitte sa...

Super smukt kort. Dejligt stempel.

Anonym sa...

This card definately has the WOW factor, Marianne.Simply lovely. Hugs Sheila.x

Siv sa...

Det oser av jul!!
Klem :)

Mojca sa...

Oh really beautiful Marianne. Hugs! Mojca

Christina C. sa...

Beautiful card, Marianne! I think this is without a doubt the best Christmas collection ever!!!!!!

Pinklady 68 sa...

Nydelig julekort!! Kjempe søtt dette motivet og flott layout!

KLem Laila.