tirsdag 21. februar 2012

En koselig gave - Pion Design

Jeg har brettet meg frem til en koselig gaveeske som har plass til telys og en pakke servietter. Jeg har laget et lite vindu nederst som telysene vises i. En fin liten gave å gi bort:)

Jeg har brukt papirer fra Pions Design kolleksjonen Sagan om våren 6”*6”, og disse minipapirene finnes på arket ”Vårdikt”. Jeg elsker disse arkene i stort, og det å få dem i smått gir bare dobbel lykke:)

Bildet som passer perfekt til disse lyse myke fargene fant jeg på klippearket ”Barn – Bilder från førr”.

Tutorialen til denne sitter foreløbig i mitt eget hode, og som merkelige notater på noen lapper her og der...
Men det er bare å måle seg frem, og gi det et forsøk om du har lyst:)





19 kommentarer:

Berit sa...

WOW!! Så lekker en gave! Du er jo bare så kreativ og en stor inspirasjonskilde! Det er en fryd å besøke bloggen din og se på alt det nydelige du lager!
Ha en fin dag:)
Klem, Berit:)

Eva sa...

Du är helt fantastisk....hur kommer du på alla idéer...och hur får du allting såååå vackert. Tack för all inspiration du ger, kikar dagligen i din blogg, men glömmer ibland att kommentera...ursäkta det är slarvigt för du är värd all uppmuntran och beröm.
Ha en fin dag!
hälsar Eva

Astrid sa...

Hei Marianne:-)

Henger meg på Berit og Eva`s kommentarer her. Det er like spennende hver gang jeg er innom siden din!!
Du er så kreativ og fantastisk flink uansett hva slags kreasjoner du lager.Ikke alltid like lett å ta en "kjapp" tur innom deg heller for du produserer jo i en vanvittig fart...*ler* Jeg er ikke så flink til å legge igjen kommentarer men jeg koser meg når jeg er innom bloggen din:-))
Enda en ny og nydelig kreasjon denne gaveesken din:-))
Ha en fin dag Marianne!!

Klem Astrid:-)

Astrid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Knerten sa...

Nydelig gave, flotte papirer og veldig god ide :-)

Gitte sa...

Rigtig smukt.

Helga sa...

A really wonderful adorable Gift-Box. The image and colors are so
sweet and tender. Lovely !
Greetings from Austria
Helga

❤ Kaia sa...

Kjempeflott..
Skulle gjerne vært en tur i hodet ditt...der er det mange flotte ideèr....
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Så flott dette er! Du er så oppfinnsom og til stor inspirasjon. Alt du lager er bare lekkert :)

Canonbury creations sa...

Oh Marianne this is gorgeous, I hope that the tutorial in your head ends up on your side bar!!!
Val xx

Lisbeths kort og scrap sa...

Åååhhh! SÅ LEKKER, og for ei fantastisk lita gave. Denne må jeg bare prøve å finne ut av...
Tusen takk for en alldeles nydelig idé!
Klem fra Lisbeth

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt eske og flott gave!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Christina C. sa...

OMG, girl, this is another gorgeous work of art!!! Adore those amazing papers and the design is phenomenal!!!

Cathrines-creative sa...

wow wow, dette var utrolig lekkert. Skjønner ikke hvordan du kommer på alt jeg...
Spørs om jeg kommer til å lifte ideen der og gitt...he he...

Ha en fin kveld. klem

Astrid Maclean sa...

Stunning project and such an amazing idea. Love the combination of paper serviettes (and what beauties they are) and tea lights, this is such a great gift! Yep, I too hope you will add a tutorial sometime:o)

Lill Anita sa...

Så smart dette var.
Du er virkelig kreativ og finner de utrolige løsninger for div kort .
Like spennende vær gang hva slags flott som dykker frem.
Ha en fin dag
Klem :)

RitaK sa...

Herlig! Dette gjør jo en pakke servietter og noen lys til en eksklusiv gave ;-)

May Britt sa...

Guri malla så flott!
Det hodet ditt misunner jeg altså, du er superflink til å finne på ting og tusen tusen takk for at du deler.
Jeg har satt av kvelden på det nye hobbyrommet mitt og jeg skal prøve meg på denne, gleder meg til tutorialen kommer så får jeg se om jeg har lykkes;)

Ha en fin kveld klem maya

Tove sa...

Helt nydelig,denne vil jeg prøve:))