tirsdag 6. september 2011

Telyskort - Pion Design

Ofte synes jeg det er vanskelig å lage røde julekort. Julerødt er liksom så…rødt. Men den dempede rødfargen i Pion Designs nye julekolleksjon er bare vakker, og passer meg perfekt!
Jeg har laget et telyskort med papirene ”Julstjerna” og ”God jul”, og pyntet kortet med tekster fra North Star Stamps og Kort & Godt, og swirler fra Cherry Lynn. Jeg har også brukt noen roser, sløyfer og silkebånd, og med en kanelstang så lukter det jul også:)






10 kommentarer:

Angelique sa...

wauuw this is great!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ååh så vackert ljuskort, Pions papper är verkligen underbara!
Kram

Anonym sa...

Wooow, Marianne denne ble bare helt super :)
Disse mønsterarkene var bare så vakre, telys og jul helt perfekt:))
Kjente at jeg fikk sug i magen og gleder meg til jul :)
Klem Lill

Anne sa...

Så lekkert, nydelige farger og så fint med den swirlen! :)

Thea sa...

Wow beautiful Marianne, nice colors!

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat ziet dit er prachtig uit.
Heel mooi van kleur.
Schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Solveig sa...

Åååå nydelig Marianne!!
Pion Design papiret er toppers!:-)

Ha en fin kveld!

Pet73 sa...

This looks fantastic! Gorgeous!

Kjersti sa...

Åå - det var bare lekkert! Disse papirene er jo bare helt skjønne, og du kan virkelig å sette dem sammen!
Klem Kjersti

Kristine og Elisabeth sa...

Nydlig kort, elsker den nydlige føde fargen! :)

hyggelig med en kommentar tilbake
klem