fredag 29. april 2011

Jubilantkort - Pion Design

Jeg har koset meg med de nye Pion Design papirene igjen. Det vakre papiret "Fotoram" var en liten nøtt, for rammen er stor og perfekt for LO-er. Men en stakkars kortlager må jo også få lov til å bruke denne perlen av et mønsterark, så jeg måtte til og mikse litt:)
Jeg har ganske enkelt forminsket rammen ved å klippe vekk en del av sidene, og skråklippet hjørnene. Det gikk så fint atte. Det ble til slutt et jubliantkort, som passer like godt til både damer og menn.

Husk å ta turen inn i Pion Designs blogggen. Der legges det ut flotte prosjekter av alle slag hver eneste dag:)


6 kommentarer:

Christina C. sa...

How very beautiful!!!!! Love the paper with which you have created such beautiful art!

Pet73 sa...

Very elegant! As usual!

Pinklady 68 sa...

Nydelig jubilantkort!!
Flott layout og heeelt nydelige farger!!
Ha en fin helg! Klem Laila.

ania sa...

Prześliczna! Wspaniałe kolory i kompozycja!

Sidsel Merete sa...

Så utrolig nydelig. Har sett på flere av kortene dine, alt er så flott og så lmye, så jeg kommenterer for alt her. Må nok titte litt mere på de fremover.

Tonje - fantorangen sa...

Kjempelekkert kort! Gleder meg virkelig til Pion arkene ramler ned i min postkasse også :)
Fortsatt fin helg!
Klem :) :)