mandag 4. januar 2010

Nytt år, og blanke ark:)

Godt nytt år alle sammen!!!
Jeg er tilbake etter to uker på juleferie, og i går kveld kunne jeg kose meg med posten som har kommet mens jag var borte. En STOR bunke julekort lå og ventet på meg, og var helt rørt her jeg satt og åpnet de vakreste kort på rekke og rad, og leste de nydeligste julehilsner.
TUSEN TUSEN TAKK til hver og en av dere!!!
Her ser dere et bilde av samlingen med kort, og disse kommer til å stå fremme til langt inne i det nye året!!!
I går la vi ut årets første utfordring hos Sketchy Colors, med fargekombinasjonen GUL, ROSA og innslag av BRONSE. Ta turen inn og delta i utfordringen, og les om vår måneds sponsor "North Star Stamps".
Her er mitt DT-kort, hvor jeg har brukt stempler fra NSS.

Og her er kortet mitt fra Sketchy Colors forrige skisseutfordring.

Her er et kort jeg har laget med et av Motivets aller nyeste stempler.






13 kommentarer:

Adele sa...

Hi there, I have your name on the list to be a Guest Designer for the Copic Colour Challenge but I have no contact details. Could you please email me-addy on my Dilly Dally Dingle blog. Thank you.

Yvonne sa...

Hei og velkommen tilbake! Har savnet kortene dine! Og nå skal jeg legge meg som følger hos deg. Har jo beundret kortene dine i en evighet, og har endelig laget meg blogg selv. Ha en flott kveld!
Klem, Yvonne :)

Anette sa...

Kjempeflotte kort du har laget!! Likte spesielt godt dama i champagne-glasset ;)

Sivic sa...

Nydelige kort du har laget!!
Og kjempeflotte julekort du har fått i posten. Kjempekjekt med hjemmelaga kort!!
Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!!

Lena Katrine sa...

Godt nyttår, vennen!
Håper du har hatt en koselig og flott juleferie!
Og så koselig å komme hjem til en bunke koselige julehilsner da!
Nydelige kort du har laget også - som alltid ;)

Go'klem

Riet sa...

What a beautiful cards Marianne,i love your images and papers.

Hugs Riet.xx

Hege-Annie Simonsen sa...

Godt, Nytt År!

Så mange fine kort du har fått til jul! Og mye nytt og fint har du også laget - må bare stadig beundre deg for produktiviteten.

Her står stadig ny leilighet med stort hobbyrom på ønskelista, for å slippe det helt store kreative kaoset når jeg skal sette meg ned å lage noe..!

Ha ei god første uke i det nye året!! Hilsen Hege

Aina sa...

Så nydelige kort du har laget! Og jammen hadde du fått mange flotte kort i kassa på en gang.

soltroll sa...

Hei Marianne!!
Jeg har fulgt bloggen din en god stund.Her har jeg fått mange gode tips og ideèr. Jeg har i dag lagt ut bilder av en del lys og toffifee esker som jeg laget før jul....etter inspirasjon fra deg!!Takker så mye for det!
Ha en finfin dag.
Hilsen Merete

Anne Marit sa...

Hei Marianne

Har en liten hilsen til deg i bloggen min;)
Varme klemmer

Grethebella sa...

Hei.
Velkommen hjem! Har savnet deg vet du. Håper dere har hatt en fin ferie.

Sees vi neste tirsdag?

Klemmer fra Grethe

Heidi sa...

Hei Marianne.
Ønsker deg et godt nytt år!!
Flotte kort du har her,nydelige farger som alltid :)
Alltid morro å følge bloggen din :)

Derfor har jeg noe til deg i bloggen min :)
Ha en fin kveld!
klem fra Heidi :)

Lillian sa...

Her kan man drømme seg bort.......
nyyydelige kort.