tirsdag 26. august 2008

"Kortgøy"

Her er et kort jeg har laget til Kari og Jannhilds papirgøy, hos Papirgleder. Her skulle det lages kort som ikke er kvadratisk, med tags og noe som glitrer. Bryllupskort har aldri vært min sterkeste side, det synes jeg er veldig vanskelig, men med nytt stempel i hus var det på tide å gi det en ny sjangse. Kortet ble rundt, med ovaler innover, die-cuts, glitterramme, "Til lykke"-tags og paljett-blomster. Kanskje unødvendig å si at motivet er fargelagt med Promarker:)

4 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig flott kort!!! Har allerede kommntert det inne i galleriet hos Papirgleder. :)

Du, Marianne, hvilke Promarkers farger bruker du til hudfarge og farge for å gi litt røde kinn, på stempelmotiver?.. Var det Blush og Ivory?...

Jeg vurderer å skaffe meg sånne tusjer, etter å ha prøvd Marie sine. Jeg må bare notere meg hvilke farger jeg trenger. På forhånd tuuusen takk! :)

Ønsker deg en fin dag. :) *Klem*

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Marianne!

Ja, Papirloftet er billigere, jevnt over, på scrappeutstyr, har jeg funnet ut!..

Tror kanskje det ikke blir Promarkers med det aller første, md et allerede sprengt hobbybudsjett!!... Godt det er jul snart - tror ønskelista blir meeeget laaaang!... ;)

Så flott at du får til med Promarker'ne på akvarellpapir. Liker så godt strukturen i akvarellpapir, jeg! Jeg prøvde meg på både Letraset papir og fotokartong hos Marie. Jeg syns det Letraset arket var tynt og likte derfor fotokartongen bedre. Og så blir den jo billigere også, så vidt jeg har skjønt! :)


Har nylig vært inne og registrert, overrasket, at jeg vant Clear card utfordringen hos Papirgleder. Jeg satset på at Marie dro seieren i land, med sitt sauekort nr. 2, som jeg stemte på! Det er bare sååå flott, kortet hennes!!! Morsomt at det ble meg! Nå har jeg fått vite at jeg får et Ladybug stempel i premie. Artig! :)

Ha en fortsatt fin dag!:) *klem*

eba sa...

Herlig rundt kort! Du lager nydelige kort! Takk for den koselige kommentaren på RSforumet :D Veldig hyggelig! Ha en fortryllende dag!

Inger Marie sa...

Nydelig kort du har laget.
Gøy å se et rundt kort også.

Ha en flott dag!

Klem fra Inger Marie